Wizualizacje produktowe opakowań kosmetyków
Wizualizacje produktowe kosmetyków o prostej, eleganckiej formie w ciemnych odcieniach, które emanują subtelną klasyką i nowoczesnym stylem.
Wizualizacje produktowe kosmetyków o minimalistycznej, eleganckiej formie, utrzymane w ciemnych, stonowanych kolorach. Ich prosta, ale wyrafinowana estetyka doskonale łączy nowoczesność z klasycznym stylem. Idealne połączenie subtelności i luksusu, które wyróżnia się w każdej przestrzeni.
Założenia materiałowo – kolorystyczne:
-elegancki, subtelny wygląd
-głęboka czerń i antracyt, tworzące stonowaną paletę
-lekkie matowe lub satynowe wykończenie dające luksusowy efekt
Marzenia i potrzeby klienta:
- Wizerunek marki emanujący luksusem i elegancją
- spójna i wyrafinowana estetyka
- wyróżnienie na tle konkurecji
- wzbudzenie zaufania klientów
- Dopasowanie do minimalistycznych trendów w designie