Strona www stworzona w kreatorze WebWave.

Instagram
BESO
Facebook

Projektowanie i aranżacja wnętrz | BESO Pracownia
ul. Jana Długosza 2, pok. 2 
51-162 Wrocław

Email: biuro@besopracownia.pl

Tel: +48 572 123 506

 

 

Spis treści artykułu:

1. Kiedy najlepiej rozpocząć z nami współpracę?

2. Co warto przemyśleć jeszcze przed zgłoszeniem się po wycenę?

3. Co dołączyć do zapytania o wycenę?

4. Jak długo będzie trwało tworzenie projektu?

5. Ile poprawek do projektu będę mogła/mógł wprowadzić?

6. Co zrobić jeśli, któryś z elementów listy zakupów jest niedostępny lub droższy?

7. Dlaczego tak drogo?

 

Wiemy, że współpraca z architektem wnętrz nie dla wszystkich jest w pełni oczywista. Jeśli to pierwszy raz, to mamy bardzo wiele pytań, na które trudno znaleźć odpowiedź. Zamiast tracić czas na szukanie, zapraszamy do zapoznania się z naszą listą najczęściej poruszanych tematów, właśnie na początku współpracy.

 

1. Kiedy najlepiej rozpocząć z nami współpracę?

Im wcześniej tym lepiej. Często jest tak, że dzięki wcześnie zrobionemu projektowi, mamy możliwość wprowadzenia zmian jeszcze przez dewelopera. Możemy np. dopasować układ elektryki, czy ścian działowych zgodnie z naszą koncepcją. Pozwala to zmniejszyć koszty ewentualnych przeróbek na późniejszym etapie oraz oczywiście przyspiesza cały proces wykonawstwa. Także naprawdę warto!

 

2. Co warto przemyśleć jeszcze przed zgłoszeniem się po wycenę?

Przede wszystkim na samym początku musimy ustalić, jaki zakres projektu będzie potrzebny. Warto zadać sobie kilka pytań. Czy wystarczy mi sam układ funkcjonalny? Czy potrzebuję wizualizacji do wszystkich pomieszczeń? A może tylko do wybranych? Czy przydatne będą rysunki wykonawcze do projektowanych pomieszczeń? Jeśli nie wiesz, jakie opcje projektowe proponujemy, przejrzyj naszą ofertę w zakładce "Jak pracujemy?", link poniżej. Przy zapytaniu o wycenę dokładnie określ, jaki zakres by Cię interesował.

Jak pracujemy?

 

3. Co dołączyć do zapytania o wycenę?

Do maila lub wiadomości z formularza kontaktowego warto załączyć rzut mieszkania lub domu z opisanymi powierzchniami pomieszczeń, których będzie dotyczyła wycena. Jeśli nie posiadasz rzutu od dewelopera, wypisz nam same powierzchnie projektowanych pomieszczeń albo wyślij odręczny rysunek rzutu z wymiarami. Jeśli zdecydujesz się na współpracę z nami w kolejnym etapie dostaniesz od nas brief projektowy i będziesz poproszony o przesłanie swoich inspiracji. Więcej dowiesz się na temat samej współpracy w zakładce " Jak pracujemy?". Link poniżej.

Jak pracujemy?

 

4. Jak długo będzie trwało tworzenie projektu?

Tutaj wszystko zależy od wielkości całego projektu (powierzchni) oraz zakresu naszych prac. Każdy z etapów projektowych może trwać od 3 dni do 14 dni. Zawsze przy okazji zapytania o wycenę określamy ile to może nam zająć. Do czasu, jaki poświęcimy na prace projektowe, należy doliczyć czas, który jest Ci potrzebny na zastanawianie się i podejmowanie decyzji. Przeważnie wystarczy od kilku dni do tygodnia, jednak jest to kwestia całkowicie indywidualna. 

 

5. Ile poprawek do projektu będę mogła/mógł wprowadzić?

Przyjmujemy, że do każdego z etapów projektowych w ramach podpisanej umowy, można wprowadzić jedną poprawkę, rozumianą jako jednego maila z uwagami. I tutaj zawsze prosimy o zebranie ich w jednego, pełnego maila, w ten sposób nanosimy wszystkie poprawki za jednym razem. Poprawką może być każdy, najdrobniejszy element związany z aranżacją, od zmiany koloru ścian, poprzez zmianę kształtu klamki w drzwiach. Każdy kolejny mail z uwagami wyceniamy indywidualnie jako kolejną poprawkę. Jednak nie trzeba się tym martwić na zapas i lepiej poświęcić więcej czasu na przemyślenia zaproponowanych przez nas rozwiązań, wtedy na pewno jedna poprawka będzie wystarczająca.

 

6. Co zrobić jeśli, któryś z elementów listy zakupów jest niedostępny lub droższy?

Lista zakupów to nasze propozycje odnośnie wszystkich elementów aranżacyjnych. Przy ich wybieraniu kierujemy się budżetem klienta oraz omówionymi wcześniej preferencjami. Niekiedy oferty z niej ulegają przedawnieniu (zmieniają się promocje) lub niektóre elementy są już niedostępne. Wtedy najlepiej poszukać podobnych na podstawie specyfikacji tych dobranych przez nas. Jeśli jednak trudno sobie z tym poradzić, prosimy o napisanie do nas. Przygotujemy indywidualną wycenę na samą listę zakupów. 

 

7. Dlaczego tak drogo?

Usługa projektowania wnętrz ma na celu takie dopasowanie przestrzeni do użytkownika, aby mieszkało mu się w niej lepiej i wygodniej, a wszystkie elementy były do siebie dopasowane stylistycznie. Nasze działania znacznie ułatwiają późniejsze funkcjonowanie w wymarzonym mieszkaniu/domu. Mamy rozległą wiedzę nie tylko z dziedziny architektury, ale również znamy aktualne oferty sklepów, wiemy gdzie się zgłosić po konkretne elementy, w razie potrzeby polecamy wykonawców. Dysponujemy doświadczeniem i ogromną wyobraźnią, co na pewno pozwoli na stworzenie idealnego projektu. Zaoszczędzi Ci to wiele czasu na samodzielne szukanie wszystkiego i zastanawianie się, czy na pewno są to odpowiednie wybory. Jeśli nie jest to dla Ciebie przekonujące, uważasz, że świetnie poradzisz sobie z tym tematem sam i chcesz poświęcić wystarczająco dużo swojego czasu na dopracowanie wnętrz do tego samego poziomu, to oznacza, że nasze usługi prawdopodobnie nie są Ci potrzebne.  

 

7 najczęściej zadawanych PYTAŃ
odnośnie PROJEKTU WNĘTRZ

04 marca 2021

                                                                                                                              Classic

Architekt wnętrz Wrocław